Klaar !

Daar is ie dan……. mijn laatste deken voor de “grootste gehaakte deken ter wereld” Straks nog een paar draden afhechten en dan kan ook dit exemplaar ingeleverd worden. Hier wordt je toch vrolijk van? En val ik nu in een zwart gat? Gelukkig niet. Er staan al weer 2 dekens in de planning. Één voor mijn dochter en één voor ons zelf. Nieuwe bank en nieuwe stoel, dus ook een nieuwe deken. 🙂 Dochterlief gaat verhuizen, past de kleuren in de kamer aan, dus wil ook graag een bijpassende deken op de bank. Ze gaat zelf een ontwerp maken.

Morgen naar museum de Princessehof in Leeuwarden. Daar ga ik samen met 2 andere haaksters een expositie inrichten van de Escherdekens. Ook is er een Escherdeken van mij te zien in het Medisch Centrum Leeuwarden. Wat de GGDW al niet teweeg kan brengen !

2 thoughts on “Klaar !

  1. hallo Ineke,

    Mooi is hij geworden! kleurig, en het werkt mooi hé, met die blokken.

    ik mail je even om te zeggen dat ik deze donderdag niet kom.

    kort geleden heb ik 2x een deken ingeleverd in de bieb, mijn naam staat er op.

    een gezellige middag en groeten, Klaasje v/d Boom

    Like

Plaats een reactie