Escher project 2

Het regent hier pijpenstelen. Heerlijk voor de tuin en een mooie gelegenheid om mijn blog bij te werken.

Gistermiddag was het weer onze maandelijkse haakmiddag en ondanks het mooie weer waren er weer 9 enthousiaste haaksters aanwezig. 6 hiervan zijn bezig met een z.g.n. Escher deken. N had al een heel stuk in elkaar gezet en het wordt prachtig. Ook het werk van de andere dames vordert gestaag. Het is een heel gepruts om al die blokjes te haken en de draadjes af te hechten. Maar we hebben de tijd, pas begin volgend jaar moeten de dekens klaar zijn. Mijn eigen exemplaar begint ook vorm te krijgen. Even zitten rekenen: ik moet nog 86 ! blokken haken. Dat is 28 meer dan ik had gepland…….. Ik had n.l. proeflapjes gemaakt met Stylecraft DK en die vielen een beetje groter uit dan de blokjes gehaakt met Scheepjes colour crafter. Ik streef ernaar om 3 blokken per dag te haken, dus over een maand komt het eind in zicht.

Maar eerst ga ik een midweekje naar Limburg om mee te fietsen met de fiets 4daagse.  Misschien neem ik wel een haaknaald en een paar bolletjes garen mee. 🙂

 

 

 

 

 

Geef een reactie

