Tussendoortje

Kleedje voor op de achterbank

Kleedje voor op de achterbank

 

Nee, geen eetbaar tussendoortje, maar een gehaakt tussendoortje. Onze nieuwe auto heeft leren bekleding en dat is nogal koud aan de billen. Vooral in de winter. Dus op verzoek van manlief en dochterlief heb ik een kleedje gehaakt voor op de achterbank. Gelukkig had ik nog een geschikt garen in huis, dus direct begonnen. Het garen is Papatya Batik. Heel fijn om mee te haken en het geeft een beetje een viltachtig effect. Ik had het besteld via internet, maar mijn wolwinkel heeft het ook. ( kwam ik later tot ontdekking ) Dat heeft toch mijn voorkeur hoor. Lekker rondneuzen in een winkel en kleuren kunnen bekijken in het echt. Ook de prijs is hetzelfde, dus helemaal super. 🙂

 

 

 

Geef een reactie

