Rainbow blanket

Inmiddels ben ik aan een nieuw project begonnen. Op de site van de Kneuterclub is een Rainbow Cal begonnen en dat heeft mij geïnspireerd om zelf een regenboog deken te bedenken. https://dekneuterclub.wordpress.com/ De deken ziet er prachtig uit, maar het idee dat er misschien honderden vrouwen met dezelfde deken bezig zijn, spreekt mij niet zo aan. Het leuke van DIY is juist dat je iets unieks maakt. Dus ben ik in mijn bak met Stylecraft kleuren gedoken en heb een combinatie gemaakt van de volgende kleuren. Claret, lipstick, tomato, spice, saffron, gold, mustard, meadow, teal, cypress, pistachio, turquoise, empire, petrol, plum, aster, lobelia, emperor, violet, bluebell en zwart. Het worden z.g.n. solid squares. Steeds 2 rondjes stokjes afgewisseld met een randje zwart van vasten. Het zwart brengt er pit in. De blokken zijn 18 x 18 cm en de deken wordt ongeveer 130×165 cm (inclusief een afwerkrandje).

 

 

Geef een reactie

