Haak maar aan 6

IMG_2141   Mijn deken is klaar! 280 granny squares in alle kleuren van de regenboog. Ik ben er blij mee, het is een fleurige deken geworden. En dat hoofdzakelijk met restjes wol. Zwart heb ik erbij gekocht, want daar had ik niet genoeg van. De Action verkoopt ook garen ( tja wat hebben ze daar niet…….) voor een heel leuk prijsje, dus no problem. Nu zou ik nog wel een deken kunnen maken, maar ik ga eerst maar granny’s haken en dan zie ik wel hoever ik kom. De andere haaksters hebben ook nog blokken nodig. Het was leuk om te doen. En ik hoop dat er in 2018 iemand heeeeeeel blij mee wordt.

 

Geef een reactie

