Kleinzoon

IMG_2123Thijs 2

Daar is hij dan. Onze kleinzoon Thijs. Geboren op 8 februari 2016. Een gezond kereltje met alles erop en eraan. En weer besef ik dat ik een rijk mens ben met 6 gezonde kleinkinderen. Kinderen van mijn kinderen. Mijn 2 “aangewaaide” kleinkinderen dus even niet meegerekend. Ook voor de 6e keer blijft het een wonder, zo’n klein mensje. Die handjes, zo perfect, met mooie lange vingertjes en mini nageltjes. Van een pasgeboren kindje vind ik de handjes het meest fascinerend. Ik wens Thijs een fijn leven samen met z’n papa en mama.

Geef een reactie

