Haak maar aan 3

Gisteren weer met een groepje enthousiaste haaksters gewerkt aan het project “Haak maar aan” Er ontstaat al een mooi stapeltje granny’s  in alle kleuren van de regenboog. Thuis heb ik nu een halve deken klaar. Dat wil zeggen: alles moet nog aan elkaar gehaakt worden. De foto’s zijn van mijn eigen deken. Ik heb blokken gemaakt van 4 granny’s. Deze blokken worden gescheiden door zwarte banen van 2 granny’s. Ook nu weer gekozen voor een beetje symmetrie. Ik zou het eerst willekeurig aan elkaar haken, maar dat vond ik natuurlijk weer te rommelig. Ben heel nieuwsgierig naar het eindresultaat.

 

 

 

One thought on “Haak maar aan 3

Geef een reactie

