Haak maar aan 2

Zo, het begin is er.  Bij de eerste “Haak maar aan middag” zijn 11 dames komen opdagen. Heel gezellig om met elkaar aan de slag te zijn. Een praatje, kopje koffie/thee……  Inmiddels heb ik 95 granny’s klaar, dus nog 185 te gaan. Ik heb heel veel wol en daarom heb ik besloten om zelf een complete deken te maken. Eigenlijk is het de bedoeling om met elkaar een deken/dekens te maken en dat ga ik ook nog wel doen, maar eerst maak ik er zelf één. Het lijkt mij n.l. een leuke gedachte dat er ergens op de wereld iemand slaapt onder een deken die ik heb gemaakt.En ik vind het een prachtige manier om mijn wol voorraad te verkleinen.

Geef een reactie

