Herfst, herfst wat heb je te koop……?

Zaterdagmiddag een boswandeling gemaakt in de bossen van Gaasterland. Mensen, wat een feest van kleuren en geuren. Ik ben een herfsttype, dus geen wonder dat dit mijn favoriete seizoen is. De herfst staat bij mij op nr. 1, gevolgd door de lente, de winter en als laatste de zomer. Zodra de temperatuur boven de 24 graden komt, haak ik af. Dan trek ik me terug in de koelte van mijn huis en kom ’s avonds weer tevoorschijn om van de tuin te genieten.

Dit seizoen, met de natuur die zich langzaam terugtrekt om te overwinteren, de prachtige kleuren, de houtkachel die weer zijn warmte afgeeft… ik kan er erg van genieten.

2 thoughts on “Herfst, herfst wat heb je te koop……?

Geef een reactie

