Herfstdeken.

Veranda

Veranda

Mijn herfstdeken voor de veranda is bijna klaar. Ik moet nog draadjes afhechten en dat is een vervelend karweitje. Stom genoeg weer tot het laatst bewaard.

De zomerdeken kan dus in de kast en met deze herfstkleuren ziet het er gezellig en warm uit.

Ik ben heel tevreden met het resultaat. Het is een royale deken geworden van 1.25 x 1.80 en er zijn 14 kleuren in verwerkt van Stylecraft. Inspiratie komt van Lucy van Attic24, maar ik heb er wel mijn eigen draai aan gegeven. Ik wil graag een origineel werkstuk waar geen tweede van is.

 

 

Geef een reactie

